lørdag 26. september 2009

Sunniva

Noen her har veldig dårlig samvittighet for lite blogging, så derfor legger jeg ut et bilde for å bøte litt for den smerten. Flere bilder kommer snart, må bare ta meg tid til litt bearbeiding av bilder, så når jeg har gjort det så kommer jeg til å legge ut. Var egentlig meningen at jeg skulle legge ut en videoblogg av meg og Lilli i Bergen, men det ser ikke ut som at jeg og videokamera mitt jobber på samme platå. Om jeg får det til, så kommer den også ut om en stund. Imellomtiden kan du se på denne vakre unge damen under. Hun og søstra var så snille å stilte opp for meg i studio. Dette er også mitt første "offisielle" sort-hvitt bilde her på bloggen. Enjoy! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".