onsdag 2. september 2009

Døgnvillfestivalen

Årets lille høydepungt for meg var da over. I og med at jeg var så heldig å få pressepass til festivalen, så tok jeg også en del bilder der. Under her ser du bare noen av de bildene jeg har arbeidet med, for tilsammen tok jeg litt over 1000 bilder. :) Blir litt styr å legge ut alle jeg mener var gode, men her får du hvertfall et lite innblikk i hvordan jeg opplevde festivalen.

Veronica Maggio

Veronica Maggio

Katzenjammer - Solveig Heilo

Katzenjammer - Anne Marit Bergheim

Karpe Diem - Magdi Ytreeide Abdelmaguid

1 kommentar:

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".