onsdag 2. september 2009

En liten oppdatering

Døgnvill har dratt forbi, og det var kjempegøy! Fikk veldig mange gode bilder som jeg ble fornøyde med, i tillegg til at jeg fikk oppleve festivalen fra en helt annen side. Lærerikt og spennende var det. Neste å rette nesen sin mot er en workshop i Bergen hos en velkjent fotograf ved navn Hans Jørgen Brun. Han har vært årets fotograf 7 ganger, tenk det! og dit skal lille meg for å lære? Får jo skikkelig prestasjonsangst, men vet at selv om jeg sitter med en skrekkblandet fryd i tankene, så kommer det til å gå bra. Vi er alle mennesker og jeg er jo der for å lære. :)
Ellers holder vi fortsatt på med vanlig studio-syssel og andre ting. Vi har fått nytt bord på studioet også. Yay us! :)
Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".