mandag 10. august 2009

Mine første dager

Da var dagen endelig kommet! Jeg har påbegynt min lærlingetid hos Fotograf Lena Sørensen på Finnsnes. De første dagene har gitt meg et veldig godt inntrykk av studioet og Finnsnes generelt. Jeg gleder meg til å bruke to år her sammen med Lena og den andre lærlingen Inga-Lill

I disse første dager bruker jeg tiden på å bli kjent med rutiner og hvordan ting henger sammen. Allerede har jeg hatt min første dag alene her, tenk for en tillit! De skulle ut på en fotografering, og da fikk jeg ansvaret å holde huset stående. Det gikk kjempebra, til tross for at jeg var en del nervøs først. 

Etterhvert vil jeg legge inn bilder og andre prosjekter jeg foretar meg her på studioet. Jeg skal bruke bloggen som en liten dagbok hvor jeg kan bla tilbake og se min fremgang som fotograf, men også for at andre kan følge min utvikling.
Senere skal jeg legge ut min(e) første bilder fra studioet her, så følg med! :)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Du e kjempeflink søs! :) bare en mnd nå så kommer æ til finnsnes å besøke dæ! :)

    SvarSlett

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".