onsdag 7. september 2011

Gjennomført lærlingetiden!



For to og en halv uke siden gjennomførte jeg fagprøven, og kan nå kalle meg Fotograf Marthe Eriksen! Har nå flyttet fra Finnsnes, men vil drive med foto også her :) Etterhvert vil jeg lage meg en egen blogg for videre arbeid jeg holder på med, slik at jeg har denne siden med lærlingetiden på for seg selv. Legger ut link når jeg har laget den :)








Takk til alle som har støttet meg gjennom lærlingetiden, og ikke minst kundene som har hatt troen på meg!


(EDIT: ser at fargene er dvasse på min private skjerm, men vet at den er langt fra det dere andre ser. Men om dere har en gammel gammel skolepc så ser dere nok det samme som meg :))

3 kommentarer:

  1. Utrolig bra Marthe og gratulerer ennå en gang med vel overstått.
    Har jo sett originalfotoene som var helt fantastisk.

    Pappa

    SvarSlett
  2. Gratulere Marthe :-)supert.
    Å så har du tatt bilde av han Arvid Hansen :-)
    Hilsen Laffen

    SvarSlett
  3. Kjære fotograf Marthe Eriksen
    Utrolig flott dette her :)
    du e verdens beste - og min datter
    Mamma Eriksen

    SvarSlett

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".