torsdag 8. juli 2010

SOMMERFERIE

DA kan jeg endelig si takk for meg i to uker og forlate lærlingeplassen for å være med venna og familie i to uke. Den dårlige samvittigheten for at bloggen går litt tregt er blitt borte etter alle innleggene idag. Så har jeg tenkt til å avslutte med et siste bilde av en brudepikes sko og blomst, som jeg fikk låne under en fotografering av brud og brudgom. Gru/gleder meg til mitt første brudepar i juli/august! :) ellers kan jeg ikke annet enn å ønske:

GOD SOMMER ALLE SAMMEN :)

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem kjære Marthe. Det skal bli fint å ha deg hjemme ei stund:)
    Herlig bilde:)
    Mamma di

    SvarSlett

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".