onsdag 2. desember 2009

Russerevy - Finnfjordbotn VGS

En vakker dag tok en gammel klassevenninne kontakt med meg for å spørre om jeg hadde lyst til å ta plakatbildene til russerevyen på Finnfjordbotn VGS. Med nervene i spenn og adrenalinet i taket sa jeg ja. Har aldri før tatt gruppebilde av noen! Faderullandullan så spennende! Det var kjempegøy og nytt å få holde på med. Noe jeg absolutt likte. Her får dere se noen av bildene + plakaten jeg laget ferdig til dem. Klarer dere gjette hva temaet var? Lykke til russ! Det kommer til å bli en morsom forestilling.





2 kommentarer:

  1. kjæmpeflott, kor flink du e

    SvarSlett
  2. hei tantepia, for noen hærlige plakater!! Supert at du får slike ulike utfordringer!! som du består me glans!:-D)) Stor klæm tante:))

    SvarSlett

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".