torsdag 22. oktober 2009

Mitt første kamera

I starten av oktober hadde jeg bestemt meg for å selge mitt første kamera, siden jeg ville konvertere til Nikon (iom. at det er det vi jobber med i studio). Morsfølelsen for mitt "førstefødte" våknet i det jeg fikk bud på kamera. Jeg klarte det ikke. Kamera mitt skal ingen ha. MITT. Det endte i at jeg bare ble å selge batterigrepet og blitzen til kamera. Resten vil jeg selv ha, så det ligger trygt hjemme hos mamma. Tok bilde av kamera mitt før det delvis forsvant. 
Slik ble resultatet:

1 kommentar:

  1. Kjære Marthe
    Gukkor fint bilde da....:)))))
    Håper sorgprosessen er over.
    Mora di

    SvarSlett

For å kommentere;
Skriv ønsket tekst, sett boksen der hvor du skal velge "kommenter som" på "Navn/nettadresse" og skriv inn navnet ditt. Nettadresse er ikke nødvendig. Trykk "Fortsett" og deretter "Legg inn kommentar".